Aşk Anlatılmaz Yaşanır

seni tanımasaydım
tüm türkiye tanıyacaktı beni
sana aşık olmasam
kim tutacaktıki beni
en güzelini çekecektim filmlerin
aşkı anlatacaktım herkese
oysa şu halime bak
en sancılısını yaşıyorum aşkın,
zamanın yorgun düşüp durduğu yerde.
şimdi deli diyorlar bana
arkamı dönünce, sırtıma
fırlatılan gülüşlerden anlıyorum
sonuncu olduğumu hayat denen yarışta
ben son kulvardada geçerdim hepsini
ama…
aşk anlatılmazmış meğer filmlerde.

aşkı bir kızın elinden tutmak
bir kuytu köşede öpmek
en güzel çiçekleri derip
onun yumuşaçık ellerine vermek
mektuplar yazıp kokulu kalemle
zarfın üstüne kalpler çizmek
saatlerce gözünün içine bakmak
sanırdım eskiden…
şimdiyse yaşıyorum ben aşkı
tüm damarlarımı yakıp geçiyor
aldığım her nefes oluyor
ritmine uyuyor kalbim her atışta
bakışlarımda bir derinlik var şimdi
herşeyde seni görüyorum
ellerim titriyor adını yazarken
dilimde dolanıyor şimdi
adının geçtiği her cümle
uykular çoktan bıraktı gitti beni
gecelerse şimdi zindan
ben böyle bilmezdim aşkı
bu kadar acıtacağını bilsem
oynamazdım ben bu oyunu
söker atarım şimdi bu kalbi
ağlıyorum işte
akıp git ne olur gözyaşlarımla
rüzgar alıp gitsin seni uzaklara.

hayat kısa derler, inanma
ben aşık olalı yüzyıllar oldu
yolun yarısındasın daha dediler
yalan dostum, yalan
ben çok gittim geldim bu yolları
bir son adımı atmaya korktum
yoksa bu kalbi söküp atacaktım
döndüm yine başa
yürüyorum işte.. yürüyorum..
yürüyorum yürünmesi gereken yerlere
hani uzaklarda varolduğu söylenen
kimsenin gitmeyi göze alamadığı yerlere
gidilmesi zor yolların vardığı yerlere
masallarda anlatılan kaf dağından öteye
simurgun ülkesine, kaybettiğim umutlarıma
yürüyorum işte bilinmeze.

gözlerinin içine değil
baktığın yerlere bakıyorum
haytın anlamını arıyorum,
baktığın yerlerde
seni anlamaya çalışıyorum
düşüncelerini okumaya çalışıyorum
beni yakan bakışların arkasına
gizledin kendini biliyorum
ama bir tek fotoğrafına bakıp
anlaşılmıyorki tüm bunlar
eski hatalarını unuttum
sana aşık olduğum günden beri
boş bulundum o gün besbelli
yoksa ben aşık olacak adammıydım
hiç hesapta yoktun sen
tüm türkiye tanıyacaktı halbuki beni
albümde sararmış gitmiş bir fotoğrafta
gömülecek bir adammıydım ben

nasıl anlatıyım sana bilmem ki
seni seviyorum demek yetmez
seni seviyorum demekle
anlatılıyorsa sevmek
unut gitsin sevmiyorum ben seni
tarif edilemeyen, anlatılmayan aşk
nasıl ifade edilirki kelimelerle
bir bulsam nasıl anlatılacağını
gelip dayanacağım kapına ansızın
ahhh…ah..
birde bilsem şu dünyada
hangi kapı senin.
postacılara sordum bilmiyorlarki adresini
seni anlatıyorum şimdi bir güvercine
sana söyleyemediklerimi yazıyorum bir bir
bir beyaz güvercin gelip ellerine konarsa
bir mektup var demekki benden sana
kahretsin, giden kaçıncı güvercin
halâ bir haber yok senden
komşuları dolaşıyorum hergün
“bana bir mektup gelecekti
yanlışlıkla size gelmesin”

yazdığım senaryoları
yakıyorum şimdi bir bir
içinde sen yoksun diye.
seni anlattığım senaryolarıda
yakıyorum bir bir
kıskanıyorum seni anlasana
yazılmıyorsun ki kalemle kağıtlara
yazılacak olsan severmiydim
sanıyorsun kız seni.

anlatamayınca sevdiğine duygularını
çalmalı mesela şairlerin şiirlerini
okumalı sevdiğine insan, ben yazdım bunu diye
şairler değilmi zaten
seviyorum deyince, insanı
mecnun ilan eden yada sen leylesın diyen
her sevgili leyle ile mecnunsa
düşünmek lazım uzun uzun
neden ayrılıyor sevenler bir ayda
bir ömür değilmiydi sevda şiirlerde
çalmak lazım bu şairlerin şiirlerini
yakmak lazım onları mum alevinde
en acısı bu onlar için
nede olsa şiirleri evlatları değilmi onların

eskiyince renkleri uçar gider filmlerin
o niyetle izledim ben, siyah-beyaz filmeleri
solmamalı aslında filmlerin renkleri
boyadan çalmamalı aslında yönetmen,
senaristin hikayesini rengarenk boyarken
yönetmeli insan hayatını
uzun metrajlı olmak zorunda değilki her hayat
kısa metrajlı filmede sığdırmalı insan kendini

toplamalı insan sevapları ne kadar
çıkarmalı bazende
beyninde biriken düşüncelerin çürüklerini
bazende bölmeli kalbini, paylaşmalı
çarpmalı duvardan duvara günahlarını
ben anlatmayı başaramadım şiirle aşkı
bir kaç rakamla mezar taşları bile
anlatmışken hayatı.
matematikle anlatmayı denemeli birde aşkı
ayrılıklar beşin karekökü mesela
yada böl dörde yaşadığın yılları
ilbahar-yaz, sonbahar-kış
eşittir ölüm.
en basiti aşk dostum
bir seve kalp bir seven kalp daha
eşittir aşk.

yazdıkça uzuyor cümleler
yani kirletiyorum bembeyaz bir sayfayı
beynimdeki tüm zehirli düşünceyle
durun okumayın gerisini
zehirliyorum sizide istemeden
gelmesin istiyorum şiirlerin sonu
belkide anlatıveririm sanıyorum
şu karanlık harflerle tüm çıplaklığıyla aşkı
aşk anlatılmazmış meğer
cesaretin varsayaşarsın herşeyi
fırtınalarla yoldaş olursun
yağmurlarla birlikte düşersin dünyaya
yeni açmış bir çiçeğin tam üstüne
damlalara bölünür yüreğin,
bir damlası kırmızı yaprağına
bir damlası dikenine, bir gülün
yorulursan, korkarsan, bıkarsan
yada terkedilirsen ansızın
söker atarsın yerinden bu kalbi
ama sakın bana aşkı anlatmaya kalkma
çok dinledim, çok söyledim yani denedim
yazdım sayfalarca, kır gitsin kalemleri
sadece yaşanırmış bir ömür
aşık olmak anlatılmazmış meğer

Düşünceyüreği

Aşk Anlatılmaz Yaşanır” hakkında 88 yorum

  1. eda

    cok kusur

  2. FARUK

    super valla

  3. seval

    çok uzun çokta güzel buravo süper cesur

  4. ferdi

    sen varsın hayatımda hiç kim seolmayaçak inan bana ben inanıyorum bukalp sadece senin olaçak

  5. menekşe

    harika yazmış yazan çok güzeldi aahh ah!

  6. Aslı açelya

    şurası çok hoş beğendim:

    seni tanımasaydım
    tüm türkiye tanıyacaktı beni
    sana aşık olmasam
    kim tutacaktıki beni
    en güzelini çekecektim filmlerin
    aşkı anlatacaktım herkese
    oysa şu halime bak
    en sancılısını yaşıyorum aşkın,
    zamanın yorgun düşüp durduğu yerde.

  7. kevser

    yaa ne kadar sacma ve kısa şiirler ya biraz uzun vede anlamlı olsun lütfen sevgilim askerde ona şiir yazmak istiyorum ama hiç güzel yokk hiççççç

  8. süleyman

    wallahi süper ya daha önce bi arkin deigi gibi uzun ve cok anlam lı helain var:d

  9. delila

    bizde sewda kutsaldir we bir kere sewdalanirsin o da olumunedir ki zaten sewda da olumu goze almazsan o sewda degildir we bi sewda ancak bu kadar guzel bi siirle haykirilir….yuregine saglik eywallah bizden esirgemedigin icin.

  10. delila

    bizde sewda kutsaldir we bir kere sewdalanirsin o da olumunedir ki zaten sewda da olumu goze almazsan o sewda degildir we bi sewda ancak bu kadar guzel bi siirle haykirilir…..yuregine saglik eywallah bizden esirgemedigin icin.

  11. imkansız aşk

    çok güzel yazmışsın ama benim sevdigim erkek anlamaz romantik şiirlerden ama onu herşeyden çok seviyorum tek erkegim o SENİ SEVİYORUM ORHAN TEK AŞKIMSIN TEK SEVDİGİMSİN VE ÖYLE OLACAKSIN KARA GÜLM

  12. petekçi

    kevser o kadar iliyorsan kendin yaz.adam aşkı anlatamıyorum diyor saşkoloz salak.

  13. nigos

    süper bi şiir olmuş yüreğine sağlık. aşkı mükemmel anlatmışsın saol

  14. sevda

    bence aşk yaşanır anatılmaz kelimesi çoooook doğru mesela ben aşığım aşık olduğum insanda askerde… ne aşkın yaşı vardır nede kanunu…. aşkı anlatmayın yaşayın ALLAH bütün sevenleri kavuştursun ( tabi ki beni de )

  15. sevda

    eğer senden ayrılırsam benide yanında götürür müsün??ne olur götür çünkü zaten kalp olmasa insan yaşayamaz o kalpte sana ait ya beni öldür yada beni götür

  16. SİBEL BUGRA

    valla çok süper di ya muhteşemdi valla bunu yzn ne kdr cesur ya bn bile bukadar uzun bir şiir yazamazdım valla hll olsun ya hll olsun

  17. güler gülmez

    vay be süper bir şiir ya ben bitlis tatvanda oturuyorum ve burdaki radyo 13 hergün bu şiiri okuyor çokta gzl bir şiir olduğu için etkilendim ama işte aşk anlatılmaz yaşanır bazı insanlar bunu anlayamıyor herkesi kandırıyorlar seviyorum diyorlar aslında onlar gerçek aşıklar değil sadece sahtekarlar bu kadar yani…

  18. sibel

    tek kelimeyle süper

  19. atilla

    inanılmaz güzel ellerinize sağlık özelikle derya kardeşimizin şiirlerini çok beğendim tekrar tekrar başarılar diliyorum.bizede okuma fırsatını tanıyan sitelere ve site ye emeği geçen herkese çok teşekkür ederim

  20. tfba

    bence şiir değil düz yazı olmuş evet arkadaşa katılıyorum aşk gerçekten anlatılmaz yaşanır bende şiir yazıyorum arkadaşlar şiirde önemliş olan kafiyedir bu şiir değil düz yazı olmuş ama gerçekten güzel anlatmış
    bende aşkı bilmezdim önceleri hiç aşık olmayacağımı düşünürdüm sanırım şu an bende aşık oldum ve gerçekten kelimelere sığdıramıyorum onu o kadar çok seviyorumki bi düşünse tahmin bile edemez ama aşk anlatılmaz yaşanır gerçekten

  21. demet

    çok gzel süper ama bunu asık olanlar anlar asık olmayanlar deil

  22. aşkım

    aşkın gözü daima kördür.

  23. nilay

    bu şiir çok hoş bir şiir bu şiiri yazan kıza helal olsun

  24. deniz

    idare eder

  25. melis

    yha bı asktan bahsedıo bı senaryodan y7az sana dzgn dön bana askım yasayalım casaretmz varsa su askı die ala ala hc begnmdm

  26. ebru demişki

    bence harika ama çok uzun bende aşık oldum ama hiçbir zaman aşık olmasını bilmeyen erkekler var nedense o yüzden kimseyi sevmemeye karar verdim oyüzden benim sözümde giden gitmiştir gittigi gün bitmiştir ben gideni degil giden beni keybetmiştir gidene sakın geri kapınızı açmayın teşekkürler………..

  27. evrim

    çok uzun bi şiir olmuş.ama eline sağlık beğendim.bazen aşkı anlatmak için kelimeler yetmez.anlatırsın anlatırsın ama bi yerde düşünmeye başlarsın acaba anlatabildimmi diye.sonra bi bakarsın karşındaki seni yanlış anlamış.o çoktan gitmiş bile.sen hala aşkı anlatıyosun ama karşındaki insanlar bunu anlamazlar asla.

  28. melike

    asker yolu bekliyorum süper

  29. iskender

    ben kalbimi sana verdim sen geri çevirdin bense hiç vaz geçmedim

  30. CyberiAn

    Askı ANLAtan YasaYan Herkese Armagan YazAnın ELlerine SAqlık…Süpper OLmus Emeqene Saygılar KArdesim….

  31. nazlı şentürk

    yüreginize saglık cok begendim

  32. tuğçe

    ayy çok güzel bir şiir aşkı aşık olmayı tam anlamıyla anlatmış ama çok uzun ya ama tek kelimeyle harika tebrikler….

  33. umutsuz

    aslında uzun ama güzel ama serserim kadar güzel dyil

  34. elbistan-attack

    süper olmus gercekten tşk arkadaşım böyle güssel şiiri bisimle paylastıgın içinn…:)

  35. seyfo

    yha ben bu kadar uzun şiir okumazdım ama bunu okuyunca uzun şiiri sevmeye başladım

  36. simge

    yaaaa mükemmel güzeldi çok begendim>>>>

  37. çağla

    çok güzel tsk ederim yazanlara:)thank you very much

  38. melikee

    bence çook güsell olmuş 😀

  39. melikee

    bende kısa bi şiir anlatcam ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    bir gün iki sevgili motosikletle yolda gidiyolarmış bi an hızları artmış kız titreyen bi sesle lütfen biraz yavaş git demiş çocuk neden ki çok heyecanlı bana sarıl ve bi kez seni seviyorum de dedi kız söyledi daha sonra kıza başımdaki kaskı al kendine tak dedi kız yaptı ertesi gün gazetelerde şöle bi haber vardı motosiklet kazası : 1ölü 1 yaralı kız kurtulmuştu fakat çocuk o ölmüştü aslında olda giderken motosikletin fireni bozulmuştu çocuk bunu fark edince ölmeden önce ona son bikez sarılmasını ve seni seviyorum deyişini duymak istemişti daha sonra oa bişe olmasın diye sıkıyo diyerek kaskı ona vermişti bu sayede kız kurtulmuştu…:'(keşke bütün aşklar böle olsaa 🙂

  40. sibel

    Çok Güzel Olmuş Eline Sağlık

  41. gülşeker

    ben yalnız seni sevdim yalnız sana yandm
    bilemedin melegm
    bana hiç acımadın .çünlü sen beni hiç sevmedin
    koca bir alay ettin benmle sustum sevdam sana egdm boynumu elveda . şimdi başkasındaym ama senin kalbimdeki yerini kim se alamayacak.elvvvvvvedddddddaaaa

  42. eLif

    şiir cok süfee xD choq beyendımm tebrık ederım tekrardan xD

  43. eLif

    siir sufee xD cok beyendım tebrıqler

  44. rabia bilgen

    süper ötesi yaaaaaaaaaaaaaaaaaa…………..

  45. özlem

    bence çok güzel saçma diyenler kendisi saçma çok uzun diyorsaniz kıta kıta alın şiirleri

  46. cLoweR

    bence de qüseL…saoL payLaşımın için..

  47. EdA

    sni snsiz yaşamaktan öyle korkuyorum ki sni görmedn sesini dymadn ellerm ellerine deymdn olmyr .. içim öyle acıyor ki sn ble bu acıyı hissedemezsn.. sn başkasındsn bnm dğlsn hç br zamn olmadn olamazsn ama skn unutma bn sni çk swdm sçm sni swmkti bu hytta ama sni her ne olrsa olsn çk sweceğmm . .

    (( arkadşlr yzdığm yzıyı bğnmesenzde ltfn yorm yzın))

  48. EdA

    anne küçükken bir yerim acıdığında öpimde geçsn derdin yaa… Kalbm çok acıyo AnnE hdi öpte geçsnn. . .

  49. sessiz

    qüsl km yazmışsa saolsn çok lazmdı…

  50. AzAd

    gerçekten güzel olmuş ağzına sağlık….

  51. meyra

    tek kelime ile süper

  52. meyra

    var mı bundan güzeli

  53. rabia

    uzun ama şiire ve yorumlara bakarak güzel bravo facede kesin yayınlamam lazım bence 100 kişi den fazla beğenilir

  54. zeynep

    ÇOK GÜZELLLLLLLLLLLLLL

  55. zafer

    harika olmuş

  56. gözde

    ask anlatılmaz yaşanır ask ne söze alınır ne şiirler sığdırılır bence

  57. berk

    bunlar çok güzel

  58. Ahmet

    Bir isim var unutamadigim ,
    Bir çiçek var koparamadığım, Bir hayal var kuramadığım, Birde sen varsın sevipte doyamadiğım.

  59. hacı bozkurt güngör

    çook güzel

  60. hacı bozkurt güngör

    çook GÜZELL

  61. merve

    bence süperrrrrrrrrrrrrr

  62. KOBRA

    bu şiirden iyisini ben yazarım diyen varsa buyursun yazsın bence adam süper yazmış şahsen ben 8 yıldır şiirler yazıyorum bu şiiri okuyunca kıskandım 258 tane şiir yazmışım bu kadar güzel ve anlamlı olmadığınıı düşünüyorum ama dediğim gibi yazan varsa bundan güzel ve iyisini buyursun yazsın o kişi kimse kendisine burdan çok güzel iltifatlerden bulunalım bundan iyisi can sağlığı başarılar hepinize araratlı kobra…. polat_8128@hotmail.com

  63. prenses qrss

    çok güzelmişş bunu kim yazdı

  64. mukus

    şiir süper bende aşk adamı olduğum için çok iyi anlıyorum sizi ahhhhhh aşkkkkkkk

  65. KiMiSi

    harika bir şiir allah yazandanda okuyandanda razı olsun bu şiir sevdiğim kişiye gelsin

  66. ercan

    Aşk, davaya benzer, acı çekmek de şahide; şahidin yoksa davayı kazanamazsın…!

  67. neslihan ünal

    hayatımda ilk defa bukadar güzel şiir görmedim:

  68. NuRrRrR

    sevgilimi çoq ama çoq sevyrm ona bu şiiri gnderecm ama telefona bu kadar uzun şiiri nsl yzrm bilmiyorm kaç saat srerse artık ama olsn sevgilm için değer onun içn dünyamı veririm aşkımmmmm seni çoq ama çoq seviyorum

  69. asi melek

    çok güzel ama dedim bir an sonu gelmeyecek bu şiirin

  70. fırat

    çok güzel olağanüstü güzel.yüreği sağlam biriymiş yazan.teşekkür ederim kendisine. benim yüreğimdekilerin dişa vurumu olmuş…

  71. ibrahim

    kim yazmıs bunu?

  72. derya

    ahmet sana çok katılıyorum neyse çok güzel olmuşşş ben çok beyendim melike çoook güzel bişi benim msn yede atsana çok hoş keşke öyle olsa okurken ağladım yaa nerden buluyonuz böyle şeyleri :):):):(

  73. ömer

    gızzzzz derya beni hatırladınmıııı uzun zaman olmuştu hani taşınmıştık yaaaişte ben o ömer 🙂

  74. derya

    ewet çokk güzell olmuş melike öyyle şiirleri yani ya neyse işte nasıl buldun onu bayıldım çok güzel!!!:) sanki ben seni tanıyorum melike ama neyse :K

  75. gözde

    mütişşşsin aşkı şimdi daha iyi anladımmmmmmmmm

  76. Dj iLLeGaL

    şöyle yorumlara baktımda.. 2008 in yorumları duruyor, ve hemen hemen hepsi sevdiğinden bahsediyor sevgiliyi ne kadar çok sevdiğini anlatıyor yorumda.. Yıl suan 2012 Acaba hangi biri hala segiliye onu sevdiğini söylüyor.. Her neyse bu şiir çok güzel ve ben bu şiiri sesli canlandırmak istiyorum ve sanırım bunu bi kaç gün içinde yapıcam inş güzel olur arkadaşlar 🙂 Hepiniz Seviliyosunuz..

  77. eL!f Fırat

    bu coooqq qüsellll olmuşş amaa :))

  78. prensesss

    süpeeerrrrrr xD aşkk anlatılmaaz yasanır ainenn d.d.d

  79. edanur

    süper aşk bu

  80. edanur

    🙂
    🙂
    🙂

  81. satı nur göler

    çok uzun ama çok hoş ve güzel oldugunu söyleyebilirim

  82. Nalan

    Bence bu metinin fazla uzun olmasına ramen çok AMA ÇOK GÜZELLLLLLLLLL

  83. rümeysa

    çok uzundu okumak bile istemedim…

  84. Şeref Yücel

    Y a ğ m u r …

    Yine çisil çisil yağmur yağıyor.
    Sen yağıyorsun.
    Düşlerim yağıyor o ipek saçlarına savrula savrula.
    Okyanus mavisi gözlerin yağıyor gözlerime bu akşam deli, deli.
    Anılarım düşüyor bir bir
    Sen kokan şu toprağa.
    Yere düşen her damla,
    Kalbim gibi parçalanıyor!

    Yine çisil çisil yağmur yağıyor.
    Ceylan karası bakışların yağıyor gözlerime bu akşam.
    Süzüle süzüle.
    Ilık ılık, sen düşüyorsun yanaklarımdan aşağı.
    Bir, sen yağarsın usul usul.
    Bir, ben ağlarım sessiz sessiz.
    Ay ışığı gözlerinin gölgesi düşer aklıma.
    Seni düşünürken kahrolurum!.

    Bulutlar ağlamadı yere,
    Sana ağladığım kadar.
    Yanmadı hiçbir ateş,
    Sana yandığım kadar.
    Anmadı hiç kimse inan
    Adını andığım kadar.

    Yine çisil çisil yağmur yağıyor…
    Yine hüzün, yine dert,
    Yine yağmur yağıyor…
    Gözlerin yağıyor gözlerime bu akşam damla damla..
    İnce ince sen düşüyorsun yanaklarıma.
    Bir an unutmak istesem seni,
    Şimşek gibi çakıyorsun aklıma..
    İplik iplik olmuş gökyüzünde bulutlar,
    Çile yağıyor!

    Üşüyorum!

    Ben hiç üşür müydüm yağan yağmurda?
    Elimi bırakmasan!
    Hiç korkar mıydım karanlıktan?
    Sensiz sensiz kalmasam.
    Ben hiç ıslanır mıydım?
    SENSİZLİĞİN YAĞMURLARI OLMASA…

    Yine çisil çisil yağmur yağıyor…

    Şeref Yücel

  85. seyda

    vallahi çok müthiş 😀

  86. berivan demir

    SEVDİM AMA ÇOK AMA ÇOK UZUN

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir