19 Mayıs

19 Mayıs

Gözü parladı Mustafa Kemal’in
İlk hedefi ulaşmaktı Samsun’a
Bir 19 mayıs sabahı erkenden
Ayaka bastı Samsun’a

Takvim 19 Mayıs’ı gösterecek
Sonzuza dek sürecek
İçimizd yanan ateş
Hiçbir zaman sönmeyecek

Geldi Samsun’a Mustafa Kemal’im
Halk ondan haber bekliyor
Şahlanır anadolum
Tek vücut olur millet

O eşsiz bir kahraman
Türk gençliğine komutan
Neslimize ışık tutan
Çağlar boyu sensin atam

Hiç kuşkusuz umutlu gelecek
Halk onu arkasında hep
Merak etme Mustafa Kemal’im
Yarınlar bizimdir elbet

Cumhuriyeti ilan ettin
Türk gençliğine sundun
Gözün kalmasın arkada
Canımız feda cumhuriyet yoluna

Bu Şiir Hakkında Yorum Yap

19 Mayıs” hakkında 76 yorum

  1. merve

    atatürkün bunca savaşlara rağmen insanlarımızı düşmanlardan korudu

    ve herşeye rağmen svaştı
    ama yenilmedi yılmadı ve savaşlarıda kazandı
    şiirler yazdı yazılar yazdı

  2. cemre

    cok güzel siirler var arkadaslar

  3. lale

    tek kelimeyle yasasın atatürk üm seni kalbimde yasatıyoz

  4. ahmet

    çokuzun tutulmuş

  5. doğa

    çok gsl bir şiir

  6. şeker kız

    süper bir şiir bayıldım buna hem çok güsel hem çok hoşuma gitti!!!!

  7. şeyma

    harika bişi yawww bu valla benim işime çok yaradı bu şiiir mustafa kemal aklımdasın sen seni çok mu çokkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum yurdumuzu kurtardığın için keşke ölmeseydinde yaşasaydın çocuklatı sevseydin atam sen rahat uyu

  8. Berfin

    çok güzel şiirler koymuşsunuz

  9. selin demiş ki

    ben bu şirler arasında sadece 1 veya 2 tanesini beğendim onlar da çok güzeldi ya bakın sizde bunları okumayı unutmayın.

  10. melisa

    atatürkün millet için vatan için varlıgını feda etti onu görmesemde kalbimde yaşatıyorum

  11. çağrı

    çok süperrrrrrrrrr harika hrks öneriyorum

  12. hüsmen

    ATATÜRK olmasaydı biz bu yerlerde yaşayamazdık

  13. betül

    atatürkü çok seviyorum iyiki yurdumuzu kurtarmış yoksa ne yapardık padişahların elinde atatürküm kalbimde yaşıyosun

  14. hhhayko

    14 Mayıs 2008 Saat 16:25 7
    harika bişi yawww bu valla benim işime çok yaradı bu şiiir mustafa kemal aklımdasın sen seni çok mu çokkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum yurdumuzu kurtardığın için keşke ölmeseydinde yaşasaydın çocuklatı sevseydin atam sen rahat uyu

  15. başak

    hepsi çok güzel

  16. ked kızzzzz

    mırrrrrrrrrr……………..gerrçektende güzel omuş….sizcede öyle değil mi…….miyawwwwwwwwwwwwwww………………………………

  17. zemzemnur

    çok güzel

  18. zemzemnur

    çok sevdim ben bu siteyı
    herşey var

  19. başak

    çok güzel bir şiir şiir okuma şarışmasında okuyacağım bir şiir ama biraz uzun tutulmuş okadar ama anlatılmak isteneni anlatmış

  20. rana öztürk

    yha çok güzel bir şiir ama bazı söcükler yutulmuş yani yzılmamiş ve bazılar yanlış yazılmış :d

  21. büşra

    acaba atatürk olmasaydı neler olurdu ?
    abim çok çalışkan adı emrullah

  22. bahar

    çok güzel olmş ellerinize saglık atamızı sygıyla anıyoruz

  23. bahar

    sevgili atam şimdiki zamandaki çocuklar çok şimark işallah türkiede sizin gibi birinsan yetişse

  24. deniz

    süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  25. seren

    bence çok güzel ve anlamlı yılmıcaz HİÇ BİR ZAMAN biz türk vatanıyız

  26. mehmet

    ya bu şiirin yazarı kim

  27. umut yılmaz

    harika
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! olmuş

  28. senem

    çok güzel bizler gençler yeni nesili hep koruyacağız….!!!!!!!

  29. senem

    inanılmaz güzel ben atatürkçülük’ü savunup ülkemizde adalet yaratacağım bizler bunu başarabilir ve bu ülkeyi koruyabiliriz çünkü bizler TÜRKÜZ………..!!!!!

  30. SELENA

    NAZLI SELİN VE LEYLA İLE ÇALIŞMAKTAN ÇOK MUTLUYUM,

  31. nisan

    çooook şiirler var. her şey için şiirler var.

  32. alara

    ben şiirleri seven kişiyim ama, şimdiyedek böyle güzel şiir görmedim bence bu şiiri yazanda büyük bir millet sevgisi,büyük bir vatan sevgisi ve en önemliside büyük bir atatürk sevgisi taşıyordur ve onunla gurur duyuyorum YAŞASIN TÜRK MİLLETİ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  33. SENEM

    çok güzel burada emğigeçen herkese en çok atatürk’e çok teşekkür edip saygılarımı iletirim……..!!!!!!!!!

  34. spiderwick

    ben odew olarak yaptım.noktalama işaretleri yok buna dikkat

  35. feridenur

    o kadar çok beğendimki okurken içim bişey oldu

  36. kübra

    ben 19 mayısla ilgili kısa yazı istiyodum tam aradığım site süperrrr

  37. tatlı kübra

    gerçekten şiirler diğer sitelere göre çok hoş ve çok beğendim gerçekten bu siteyi açana fesupanallah yani mqaşallah herkese bye

  38. aybüke

    bütün şiirler çok güzel.tebrik ediyorum.

  39. bugra

    çok uzun ama güzel. tesekkurler

  40. murat

    çok güzel harika bayıldım

  41. seda

    bayıldımmmmmmmmmmmmmmmmmm harikaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 10000000000000000000000000000000000000000000000 verdim

  42. erdi

    çok güzel olmuş teşekkür ederim

  43. furkan ceze

    güzel olmuş tebrik ederim ben ceza şarkım nasıl hey arkadaşlar
    hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  44. gülçin

    tek kalime söyleyebiliyorum mükemmel!!!!!

  45. ipek

    burdaki bütün yorumlar doğru bu şiirler mükemmel

  46. sevgi

    şiir çok güzel ama çok uzun
    XD

  47. sevgi

    BEN BU ŞİİRİ HERKESE GÖNDERDİM.
    ÇOK BEYENDİM
    XD

  48. nur

    MUHTEŞEM ŞİİR TEŞEKÜRLER BEN BU ŞİİRİ ÇOK BEYENDİM

  49. seydanur

    yha bizim türkçeci proje ödewi verdi 19 mayıs ile ilgili şiir yazcaz ama basit bir şiir istemio lütfen bana güzel bir şiir önerin

  50. AlEyNa

    ÇoK sAoLuN 19 MaYıS tA şİiRi OkUyAcAğIm ÇoK tŞkLeR

  51. esranur

    süper yazana teşekkür ederim savlunnnn

  52. PELİN

    Çok güzel şiirler var. çok teşekkürler.thank you.
    ATAM SEN KALBİMİZDE YAŞIYORSUN….!

  53. fadime

    çok güzel bayıldım biraz zor ayıldım

  54. alihan

    valla allah sizden razı olsun cok saolun bende 19 mayısta şiir okuyacam bur da cok güzel şiirler var.Herkeze teşekkürler

  55. alihan

    ben bu şiiri bizim hocaya gösterdim o da cok begendi ben de 19 mayısta bu şiiri okuyacam

  56. elif sakacı

    ya nolur güzel bi 19 mayıs şiiri önerin

  57. şevval

    ben ataturku cok seviyorum ve cok iyi bi insan ve biz cocuklar için herşeyi yaptı cok iyi bi insan MEKANI CENNET OLSUN

  58. şevval

    ATATURKU COKK SEVİYORUMMMMMMMMMMM

  59. ecem

    ii öz ve güzel olmuş

  60. abidikgubidik

    abidikgubidik

  61. abidikgubidik

    dogru

  62. Alperen

    müthiş şiirler ya 🙂

  63. serkan

    çok ama ok güzel olmuş . ATATÜRKÜ çok seviyorum

  64. beyza

    güzel

  65. fatma

    cok guzel bır sıır..mişşşşşş

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir